Nazovite nas 0800 024 023
Mi smo strastveni kreativci Marketinške agencije eStudio. Posjedujemo bogato iskustvo kreiranja virtualnih šetnji za klijente iz Istre i Kvarnera.

Snimali smo brojne restorane, vile, apartmane i hotele, ali i dentalne ordinacije, optike, trgovine, salone keramike te mnoge druge djelatnosti.

Važno nam je da vaš gost, pacijent ili kupac doživi iskustvo koje će željeti dijeliti sa svojim prijateljima!

Kreiramo prvoklasne virtualne šetnje. Kad je kvaliteta u pitanju nikada ne radimo kompromise. Naša uigrana ekipa i oko za detalje čine nas jednim od vodećih stručnjaka za snimanje virtualnih šetnji na ovom području.

Započnimo zajedno Vaš novi projekt ODMAH, samo kliknite na ovaj gumb.

Kliknite i pogledajte o čemu se radi
Vinotel Gospoja
Vrbnik
Kalmar
Rijeka
Credo centar
Rijeka
Hotel Chersin
Fažana
Hotel Peteani
Labin
Taxy Boat 360
Rovinj
VIRTUALNA ŠETNJA IZ ZRAKA
Virtualna šetnja iz zraka zapravo je niz panoramskih fotografija Vašeg okruženja i Vašeg poslovnog prostora iz ptičje perspektive.
Virtualnom šetnjom iz zraka možete klijentima omogućiti uvid u prekrasan pogled s terase restorana ili konobe ili kako izgleda presjek Vaših radova snimljen odozgo.

Uronjen u vizualno okruženje od 360º horizontalno i 180º vertikalno, potencijalni će klijent dobiti mnogo više informacija nego iz niza statičnih fotografija.

Grad Rab
Rab
OPG Šuran
Rovinj
Cattunar
Brtonigla
Villa Tuttorotto
Rovinj
Casetta Melon
Motovun
Motodrom Poreč
Poreč
5 ključnih koristi virtualne šetnje
1. Klijent zna što ga čeka
Uz mnoštvo web stranica na internetu kupca je potrebno maksimalno zainteresirati upravo za Vaš proizvod ili uslugu. Postavite li uz informacije i virtualnu šetnju, on će sa svog računala ili smart phonea u nekoliko klikova steći dobar uvid u ono što ga očekuje u Vašem objektu. Virtualnom šetnjom možete pokazati svoj interijer i asortiman, pa čak i prenijeti atmosferu Vašeg prostora, a korisnik ga može razgledati iz svih kutova i smjerova.
2. Zbog virtualne šetnje posjetitelj će se na stranici zadržati i do 40% duže
Virtualne šetnje pobuđuju interes posjetitelja web stranice, a ujedno su i ključna stavka prilikom donošenja odluke o kupnji. Omogućujući korisnicima da slobodno istraže Vašu lokaciju, smanjuje se njihov skepticizam i budi osjećaj povjerenja uz povećanje informiranosti, a sve kroz dinamičan vizualni sadržaj.
Posjetitelji ostaju i do 40% duže na web-lokacijama s virtualnim šetnjama u odnosu na one koje ih nemaju što može dovesti do više upita, a samim time i bolje prodaje ili posjećenosti.
3. Virtualna šetnja povećava posjećenost stranice
Spomenuli smo da virtualne šetnje povećavaju vrijeme provedeno na stranici, zbog čega stranica na kojoj je prikazana Vaša virtualna šetnja dobiva više na relevantnosti od strane Googlea. To znači će bolje izlaziti na tražilicama i da će biti još više posjećena. Stranice s virtualnim šetnjama dobivaju 87% više prikaza od onih bez njih što donosi  povećanje prodaje.
Virtualne se šetnje mogu gledati i dijeliti s bilo kojeg računala, pametnog telefona ili tableta, a jednostavno se ugrađuju na vlastitu web stranicu, YouTube kanale i Google Business View.
4. Virtualna šetnja osigurava 130% veću vjerojatnost kupnje kod mladih ljudi
Mlađe generacije, odrasle u doba interneta i tehnologije očekuju instant zadovoljstvo i informacije na dohvat ruke. Iz tog razloga, vjerojatnost da će netko između 18 i 34 godine života kupiti Vaš proizvod ili uslugu, odnosno posjetiti Vaš restoran, raste za 130%  ugradite li na Vaš oglas virtualnu šetnju.
5. Osjetit ćete razliku za manje od četiri tjedna

Za razliku od drugih digitalnih sadržaja kojima treba i po nekoliko mjeseci da bi opravdali ulaganje, isplativost virtualnih šetnji vidljiva je u manje od mjesec dana. U cjenovnom su u rangu profesionalnog fotografiranja, a učinak im je daleko veći. Statistika koju smo naveli dokaz je da je virtualna šetnja isplativa investicija u što će Vas uvjeriti porast prodaje i rast posjeta na Vašoj web stranici.